Pjuh!

Gjorde klart uppgiften och hindrade mig själv att överanalysera den.. Det finns alltid mer saker att skriva men ska man skriva allt så blir man ALDRIG klar.. Dom här betygen är ju inget jag ska göra nå med, förutom att ha ett godkänt betyg och därmed bli examinerad undersköterska såklart.. Så hon på CV sa att jag inte ska överanstränga mig och då gör jag väl så då!

Nu är lägenheten i toppskick (förutom renbädda sängen men det blir imorgon) och sopor är utburna.. Kommer bli skönt (men kanske ledsamt) att komma hem på söndag :) Håller på med lite vegitarisk middag nu. Soja-nuggets, pommes och kylskåpstömnings-sallad :) Ska nog smaka gött! Sen hoppa in i duschen innan man lägger sig ner och njuter av sitt duktig arbete! ;)

Än så länge är jag inte särskilt nervös men morgondagen kommer nog bli kaotisk med lite sömn.. Fast så blir det ju alltid då jag ska ut på spontana resor.. Äh slut upp å tjoller nu! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0