Queen of the hop.

Storhandlade idag, nu borde jag klara mig månaden ut och tur är väl det, när pengarna börjar sina på kontot. Måste spara till shoppingen i Stockholm, sprit och kläder ska det bli. Kanske en gammal 50-tals hatt med flor om jag hittar det i Tallin, jag hoppas det :)

Nu väntar jag på mina korv och makaroner innan jag ska åka iväg på jobbet. 17.30-00.15 ikväll och jag hade helst sluppit eftersom första lektionen börjar 8.30 imorgon. Ska bli spännande att se vilken lärare det blir, hoppas på Marit (hon jag hade i Psykiatri) :) 

Men jag har med mig en brutta på inskolning och hon verkar superduktig så kvällen kommer nog gå fort! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0