The world keep on turning.

Igår bokade jag lyxhotell och monstret i min mage skrek på kvällen. Tur att 1½ timmas samtal med Honom tystnade ner det rackarns monstret! Men är svårt att vara positiv då man tittar tillbaka, fast titta tillbaka ska man väl aldrig? Bara se nu och se framemot morgondagen. Men förväntningar är livsfarliga också, så jag antar att monstret kanske är sunt ibland - bara det inte tar över!

Ikväll blir det Bishops Arms och Mammas Pojkar på bio. Blir nog apbra och jag ska njuta av en Kallholmen innan vi går till bion. Fan i mig den bästa ölen som finns!! :) Sen får vi se hur länge gammkroppen hålla sig vaken, några rundor runt stan i Buicken borde jag orka. Fast ingen fylla, nope. Bara dricka för att det är gott! :)

Himlen är så fruktansvärt vacker just nu. Orange, gul, grön och blå. Oooh. Synd jag inte har en bra kamera så jag kan visa er! Men skickar över en psyko-fotografisk bild till er! Ha en fantasiskt lördag peeps! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0