We are the kids with the hungry hearts!


Nytt i köket! Två tavlor jag fick av mamma i somras men som jag aldrig hittat någon plats åt. Köpte en ny kalender och spikade upp, blir galen att inte ha någon i köket! Sen tänkte jag på att visst fan har jag nå småtavlor till övers. Jodå, i en skattkista hittade jag dessa och de satt som en smäck! Killen som bodde här förut hade spikat in dessa två spikar då han bodde här och jag har haft lite mormorsgrejer hängandes. Små tallrikar från 50-talet osv. Men eftersom kalendern var så tuff så behövdes det lite tuffare grejer där :P

Oj, så mycket man kan skriva om några tavlor.. Haha!

Fixat en grej idag och nästa vecka fixas en till. Får beta av en sak i taget. Inte oroa mig i onödan utan bara nöta nöta nöta tills problemet är borta. Jag kommer klara det här. Och jag har några människor att luta mig tillbaka på om allt går åt helvete. Nä inte tänka så nu. Allt ska gå bra, det måste gå bra!

Nu ska jag släppa alla problem för i helgen och bara vara. Blir mys här hemma snart, så bäst man hoppar i duschen nu. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0