Jag är förlorad i en värld av krom och rock n roll.

Blä nu är det en sånnhärjävlaskitdag. Nä, men nästan ;) Har jobbat några timmar, städat och sorterat upp bokhyllan. Var inte en dag för tidigt!! Så då det var gjort försvann en stor sten från axlarna, för jag hade lovat mig själv att göra det innan semestern.. Att dammsuga och skura känns som det minsta problemet då det gäller lägenheten :P 
 
Varför dagen är dålig då? Jo jag är orolig över pengar. 19 eller 20 Juli åker jag Stavaträsk för min 10:onde Stavayra. Sen direkt då jag vaknat ur den dimman, dvs 21 Juli, ska jag åka åt Umeå för att sedan vara ute på vägarna med Bettan i 14 dagar!! Varför i helsicke får vi inte lön föränn 27:de?! Det är ett världsligt problem eftersom jag har sparade pengar menande åt denna semester, men jag vill ha mer av den varan! Jag vill kunna göra vad jag vill, köpa vad jag vill och bara njuta av semestern! Inte behöva räkna ören för att klara mig. Buuh.

(Jag kan ju inte förneka att jag inte är van att räkna slantar. Det brukar bara ske de sista dagarna innan lönen trillar in. Jag är ekonomisk i vardagen och det är därför jag känner att jag vill släppa på spärrarna då jag väl ska göra något såhär dunderroligt!)
 
Äh nu ska jag sluta oroa mig! Imorgon blir det Auktion med finaste mami sen kanske party på kvällen. Blir det inget party så stannar jag nog på Medlefors och myser. Känns som att jag vill ta det lugnt när jag väl kan :) Risken är rätt stor att roadtripen (förutom då jag kör förståss) kommer vara en stor dimma.. Hihi ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0