Ouch.

Man må ju vara tokig om man betalar 600kr för att vaxa halva benen och bikinilinjen.. Men då är jag bannemig tokig för jag på måndag ska jag gört! Så jäkla skönt att inte behöva bry sig nå om hårväxt förutom mina fjuttiga hårstrån under armarna.. Ja lite ytlig är jag allt men man vet ju aldrig när Mr Right dyker upp ;) Och vars.. Med tanke på att vi ska runt i halva Sverige och även ut på havet. Så detta har jag tänkt att unna mig! :D
 
Ja pengafrågan har väl som löst sig. Insåg att jag inte hade så lite pengar after all! Livet är rätt billigt nu när man håller i sina slantar extra mycket. Det finns ju otroligt mycket roligt man kan göra gratis så! :) På Torsdag ska jag till Harrbäckssand och chilla med en bunt fina människor. Dom ska dricka och jag ska vara nykter :)
 
Köpte en massa fint i Lördags på loppisen förresten. Ett sminkbord, en LP-spelare, min första konsttavla och lite rökfärgat glaskollijox som jag redan hade i gräddkanna/sockerskål. Så jag var nöjd! Sen hade vi supertrevligt med grill, sällskapsspel och en riktig fylla på kvällen ;D  (Bilden i mitten. Tavlan med flickan som hänger där, hon är min nu. Hihi.)
 
 
Sen är det bara TRE arbetspass kvar! Jag trivs så bra på jobbet nu att dagarna bara springer iväg. Det finns ingen som helst knut i magen då jag beger mig till jobbet. Hur fantastiskt det känns, ja det hoppas jag ni själva får uppleva någon gång med erat jobb! :)
 
Nä nu ska jag äta lite middag! Ett äpple och två mackor har jag fått i mig idag. Då har jag ändå varit vaken sen 6.30 imorse.. Uuuh.. Ja ibland är man bara inte hungrig! Ajjabajja på mig iaf! Pösss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0