Addict.

 
Dessa leggings är nu beställda :) Så kul att förhoppningsvis aldrig se dom på någon annans ben ;) Och billigt blev det! 369kr för alla tre och det var visst gratis frakt också! Woopwoop. Nu är det bara hoppas att dom passar och är lika snygga i verkligheten.. Och att dom går att krympa i tvätten då det är dags för viktnedgång i höst haha ;)
 
Nä, jag kände det när jag slängde mina favvo-leggings (nivetdomjagskrevom) att nu måste jag faktiskt få köpa några lite fräna! Allt cred till helfärgade men nog fan kan det liva upp vilken outfit som helst med lite mönster! :)
 
 
Alla bilder är från Asos!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0