Den som bara väntar, den får ett jävligt tråkigt liv.

Kände mig ensam och uttråkad så jag skrev till Umeås roligaste donna! Jag skojar inte då jag säger att hon är bara helt bäst att umgås med. Finaste Bettan, hon som hälsade på mig i April. Jag skrev att vi måste göra nå jävla roligt snart för jag sprängs i den här dumma stan.. Sen slog vi våra kloka huvuden ihop och kom på världens jävla idé alltså! Vi drar till Stockholm och åker så många färjor man kan hinna med under en vecka. Sista minuten på kryssningar kan vara allt från 80-200kr dyra och då är det med övernattning på båten!! Nä fy så kul. Så nu är vecka 30 uppbokad och det blir äventyr för heeeela slanten! 
 
Jag har sparat lite slantar så att det ska räcka och kanske bli över efter semestern. Känns så jävla tryggt att veta att två veckor kommer att spenderas på annan ort och resterande tid ska spenderas med familj/vänner/fiskespöet på diverse sätt. Jag säger varje år att "den här semestern ska bli min bästa" men att jag både får besöka flera olika länder med båt OCH åka till Rättvik under samma semester - DET HÄR BLIR JU DRÖMSEMESTERN!!! :)
 
Och helt plötsligt känner jag mig minst ensam i hela vida världen! Fast jag inte har någon bredvid mig!
 
Imorgon åker jag och mammsen till Piteå för mysdag-deluxe. Vi brukar köra minst 2 Piteå-tripper för att shoppa, snacka strunt och bara njuta av varandras sällskap.. Det är en av mina favoritdagar på året. När jag får en dotter så ska jag göra precis samma sak med henne, för jag vet vad det har gjort för mig :)
 
Nä dricka upp vinslurken och sen bädda ner mig för en rövarnatt!! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0