He borde va tvärtom!

I fredags tog jag en rövarnatt med 12 timmars sömn.. Sen kom Elina hit och då åkte vi först till Natta&Jonas nya hus och kikade, innan vi åkte vidare för att äta Thaimat. Sen fick jag skjuts ner på Manhemskajen för att dricka lite rosé i fint sällskap. Vidare för att hämta fler folk sen cruising i regnet. Lördag var ett enda virrvarr av kramar med folk man inte sett på länge och mys vare! Sen igår åkte jag och Petra åt Pite för att fika och umgås. Och så som jag saknat dom alltså!!!!
 
Nu planerar jag för fullt för alla lediga timmar denna vecka! Förhoppningsvis ska jag hinna med att slinga håret, kika på Kalle och Malins hus, luncha med Isabelle, festa med brudarna på Onsdag och sen måste jag ju hem till mampap och äta gott ;)
 
Livet är rätt fint nu fast jag saknar lite strunt. Men strunt är ju int viktigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0