Korthårig.

Jobbat, varit på möte och sen avslutade jag med en klippning. Jag är mer korthårig än jag någonsin varit i vuxen ålder och jag längtar nästan tills det är dags att duscha så jag får se hur det blir lockigt :D Världens bästa frisör har jag iaf!
 
Midsommarplanerna är obefintliga för tillfället. Lutar åt att åka ut i skogen för mig själv och fiska. Hade föredragit en gammal hederlig midsommarmiddag med fina vänner men alla har som fullt upp på annat håll :) Jaja vi ser väl vart jag hamnar i slutändan, jag är då int orolig :) 
 
-
 
Längtar ihjäl mig efter kryssningsveckan med Bettan! Aaah. Fast jag vill ändå int snabbspola dit för då är ju sommaren nästan slut :) Men jag hade inte tackat nej att åka redan imorgon.. Fy vad jag behöver frisk luft i mina lungor!! Helst nyss!
 
Men jag är nästan glad att jag längtar härifrån, det är ett friskhetstecken. När jag mår dåligt vill jag bara gräva ner mig hemma i sängen men då jag känner mig stark vill jag resa och utmana mig själv. Jag måste med jämna mellanrum få lämna den här staden för att sedan hitta tillbaka.. Så har jag gjort så länge jag har kunnat. Nu har jag varit hemmavid sen i Januari och det är först nu jag känner att nu är det dags..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0