My mind is playing tricks on me.

HHAH! Var inne på facebook nu tvärt och helt plötsligt får jag panik och måste kolla upp en grej.. Jag dejtade ju en kille för någon månad sen som var helt crazy och som ville ha barn. Jävlart då, nyss helst. Försökte övertala mig till oskyddat sex för det gjorde minsann inget om jag blev på smällen.. Ja, han fick jävlart nada vill jag lova!
 
Iaf. Jag hade för mig att han hade skrivit en status som löd ungefär såhär"Jaha, då ska man äntligen bli pappa då! Grattis även till Emma (eller nå annat tjejnamn) som är tjejen som bär mitt barn :D". Men nu när jag kikade på hans profil fanns inget inlägg.. HAHAHA så jag har alltså drömt att jag läst det på hans status! Helt sjukt hur hjärnan fungerar ibland :D
 
Ja, det var väl int så mycket mer jag ville berätta.. Sooo long! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0