Spontant är bra!

 
Mina midsommarplaner avskrevs kl 23 kvällen före Midsommar. Jag vaknade 6.20 och läste smset. Tänkte att nä det här går jag inte med på! Jag ska bannemig ha dunderkul. Så jag skickade ett sms till Bettan för att höra vad hon skulle göra. Det var galet långsökt men hon var vaken så vi började planera. Vid 14 åkte jag till Umeå för att äta grillat, spela kubb, dricka snaps och allt annat med ett gäng jag aldrig tidigare hängt med! Ja, förutom Bettan då. Henne har jag inte hängt med mer än tre gånger men ibland hittar man de där människorna man passar som handen i handsken med!
 
Vi hade jättekul och igår bestämde vi oss för att dra till Skellefteå för Umeå var dimmigt och dött. Efter en liten förfest med Veronica och Robert så åkte vi till Midsommartravet. Vi fick två fribiljetter sen bjöd mammas chef på öl och nattamat. Trevlarns! Sen buickade vi oss genom natten fram till 5 imorse.. Idag avslutade vi helgen med bakischill och grillmiddag hos min fina familj. En helt strålande helg blev det ju fast oddsen var mot mig där på fredagsmorgonen :) Haha.
 
Jag tänkte flera gånger innan jag skickade smset "Ska jag. Nä. Ska ja. Jo.".. Sen gjorde jag det bara! Fy så jag hade ångrat mig om jag inte hade åkt! Nu är det slut med det här tråkiga livet känner jag! Vafan ska jag sitta hemma varje kväll bara för att ingen har tid att göra nå. Allt går att göra bara man ger sig fan på det! SÅDETSÅ! :)
 
Nä nu ska jag bädda ner mig. Jobb imorgon! Pöss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0