Vissa dagar.

Idag är jag effektiv! Lämnade blod på morgonen, sen systemet och willys. Duschade och ringde hyresvärden. Efter det diskade jag upp här hemma och gjorde pannkaka! Aaaah så gott och äntligen har jag nå enkelt att bara tvärvärma upp. Bättre med pannkaka än mackor iaf, eller ännu värre.. Bullar! :P Haha.
 
Frippan blev fin även i lockigt, jag har dock inte hunnit vänja mig än. Ni får se då jag förhoppningsvis åker på fest nu inför midsommar. Har tagit alldeles för många kort utan smink på senaste.. :P
 
Nu ska jag ta en välförtjänt vila så jag kan avsluta min effektiva dag med att jobba i några timmar :) Pöss


Kommentarer
Åsa

Jag hyllar er blodgivare! Kommer skriva om det i mitt nästa inlägg :)

2013-06-19 @ 17:58:01
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0