B to the Birthday.


Åh fina födelsedag alltså! 

Egentligen är inte presenter ett strunt då man börjar bli såhär gammal men mamma hon lyckas varje jäkla år att hitta något jag känner "vart har du varit hela mitt liv?!" för. En enkel grej som en vattenkokare till exempel, jag önskade mig en sånn.. Hon köper en toksnygg i vintagestil i mintgrönt!!! Jag vill typ sova med den, så snygg är den!! Måste bli tedrickare också, för den där ska bannemig inte stå och damma :)

Sen fick jag skinnjackan jag prövat ut, satt som en smäck och vi ska ha ut på roliga äventyr hela våren/sommaren/hösten. Och sen det bästa, en resa bara jag och mamma nu till våren. Kanske blir  det Haparanda och bo på Spa-hotell, sen ikea.. Åh! För jag önskade mig en upplevelse och så fick hon tolka det hur hon ville.. Och en mor-dotter helg var ju precis det jag behövde! :)

Hade familjen hit på middag och åh, jag har fan den roligaste familjen i världshistorien. Morbror med fruntimmer köpte med sig Elvis-vin och sen börjar han prata om att jag ska följa till Thailand nästa sväng :) Och att han ville vi skulle gå ut på krogen så han skulle hitta en vettig karl åt mig, för nä det fixar jag ju inte själv.. Hahahah! Nä puss på dom :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och spela mobilspel innan det ska toksovas!
Lite jobb imorgon och sen får vi se vad helgen bjuder på! Massa öl förhoppningsvis ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0