Bästa lördagen på länge.

Aaah nu har jag fått suga åt mig ännu mer kärlek. Tusen kramar, hundratals kyssar, brottningsmatcher och dans. Till och med mitt öga fick några pussar igår.. Haha! När jag kom hem imorse (kl 5) såg jag nog ut som hejkomochhjälpmig, men då vet man att festen var rolig! :D Jättetrevlig dag på stan, god mat på bishops och massvis med finfolk på Pentagon.. Åh, bara bäst! :)

Idag har jag legat i sängen heeeela dagen, mest för att min rygg mår bättre i sängen än i soffan men självklart också för jag inte mått så himlarns bra ändå ;) Nu får det nog bli nyktert tills min födelsedag ska firas :) Får kanske besök nästa helg så..

Hihi livet leker! Bara hålla tummarna att jag får lite roligt jobb imorgon.. Är tillgänglig 7-20 men bara bokad 17-20.. Så vi får se vad förmiddagen bjuder på.. Nä hopp i säng (fast jag redan ligger där haha) och sova. En ny fantastisk vecka är på intågande och Elin is back in town.. Ja alltså, jag är mig själv igen :) PUSSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0