Bra och Anus.

Fina vänner kidnappade mig i lördags, sminkade mig till en schackruta, fick mig att be okända sätta penisen på min framtida man, fotosession och sen blev det bishops innan vi festade vidare.. Supertrevlig kväll och var riktigt kul att gå ut på krogen och träffa folk :) Måste göras oftare! :) Iaf passa på nu innan det blir riktigt glidarväder för då blir det bil för hela slanten!
 
Har umgåtts med Ida i några timmar idag, alltid lika trevligt! Vi gick runt på solbacken, köpte tygskor och diverese nödvändiga ting nu när våren nalkas! Sen hem hit och snacka skit en stund.. Nu när jag varit själv i några timmar kommer rastlösheten smygandes.. Imorgon blir det fullt ös så jag får lov att hålla mig! :)
 
En väns pappa dog idag och jag känner för honom. Fyfan så hemskt och personen i fråga är världens finaste så jag önskar honom inget ont.. :/ Nä livet är jävligt orättvist ibland och jag är så jävla less på att de mest tragiska sakerna händer för de finaste som finns. Varför kan inte de oärliga, elaka och otacksamma någongång dratta dit?! Nog för att jag inte önskar olycka till dem heller, men hellre det än mina fina,

Fick veta en lurig grej för ett tag sen också. En sak som egentligen kändes som pricken över i:et, trist nog. Men jag antar att en del människor inte är funtade riktigt okej. Att hålla en så skör grej hemlig, för att personen aldrig trodde det skulle nå ytan. Sorry, det har nu gjort det och jag vet exakt vart du står. Om du ursäktar mig kan du få stå kvar där, medans jag går vidare till en ljusare framtid utan dig vid min sida. Jag värderar inte oärlighet och ja, gudarna vet vad ni nu gjorde.. Fuck you :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0