Friday!

Blev upphämtad av Veronica och Robert för att lämna alkohol på klubben inför morgondagen.. Sen vipps hade vi kallpratat bort några timmar framför brasan och det blev bråttom hem för tanta skulle ju bestämt diska!! Så när jag fått skjuts hem ställde jag mig med disken och vattnade även lite blommor.. 23.30 en fredagskväll!! Haha :) Men jag känner mig själv.. Är det en massa disk då jag är bakis på söndag så kommer jag inte laga mat och ja, då blir ju dagen bara ännu mer pissig! Men nu är jag iaf förberedd och sen blir mest troligt lite skoj på söndag också! Mamma ville äta middag och gå på bio med mig så preliminärboka söndagen.. Woopwoop :D Nä nu ska tanta spela lite Wordfeud och sen blir det soooova.. Mycket skoj imorgon så jag måste få en god natts sömn! :D nightnight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0