Happy times :)

Jobbat lite idag och diskat bort diskberget här hemma.. Sen skrev jag till en klasskompis att om lärarna har glömt bort att jag är bortrest imorgon skulle hon säga till.. Då skriver hon "Självklart fixar jag det! Ha det så bra nu, njuuuut! Men jag kommer att sakna dig imorgon ju :'( Kraaam".. Och då får jag en uppenbarelse! En av mina största gåvor här i livet är att jag har lätt för att skaffa vänner/bekantskaper. Jag är gärna den som redan andra dagen på skolan sätter mig långt bort från alla de jag känner sen tidigare. Varför? Jo för att jag älskar att lära känna nya och vid varje tillfälle som ges så tar jag chansen! Och det känns så rackarns fint att jag redan fått så fina vänner på skolan, för tänk hur det kommer att vara sista terminen!!

Och sen efter den uppenbarelsen blev jag bara ännu mer sugen på vad som sker då jag har blivit Undersköterska. Hela världen är öppen för mig. Kanske jag åker till Afrika för att volontärarbeta som undersköterska. Kanske jag åker till Norge för att tjäna stora slantar att resa upp senare. Kanske jag hamnar i en ny stad här i Sverige, med ett jävligt roligt jobb. Kanske kanske kanske! Det om något är peppande ska ni veta!
 
Imorgon åker jag till mitt älskade Gautosjö! Så denna blogg kommer att vara rätt så tyst. Kanske jag lägger upp en massa mysiga fjällbilder nångång i sänder, bara för att skryta om hur gott jag mår! Men GLAD PÅSK!! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0