Love's gonna live here again.

Igår blev det mysmiddag med finaste Elina på Bishops Arms och idag blev det mysmiddag med mammsen på Allstars.. Jag tycker inte synd om mig själv just nu om jag säger så! :) Och jobbet känns bara superduperkul. Och imorgon påbörjas den sista kursen för denna termin! Vård och omsorg.. Får jag lov att säga att den måste ju gå lätt, eftersom jag har jobbat i 5 år snart? Nä livet rullar på och jag åker glädjefullt med :)

Ja jag har väl inget spännande att berätta egentligen!

JO. Idag sökte jag andra perioden av semestern för tredje året i rad och mest troligt får jag det! :D Älskar att då jag har jobbat mitt och de andra kommer tillbaka, då ska jag få roa mig! :D Sen så är ju CCW lagt så sent och i år ska jag bannemig dit även om jag ska behöva lifta och leka uteliggare därnere! SÅDETSÅ :D

Nä borsta tänderna och bädda ner sig med en dokumentär om hitler! Tjofräs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0