Nyklippt och glad.


Linn är bäääääst! Nu blev det ännu kortare än sist och det känns tokbra!
Alltid lika spännande att se hur det ser ut som lockigt men det blir nog kanoners :D
Och igår färgade jag det "jordgubbsblont", blont med liiiite röda toner i och det blev awesome!

Haft Saga här på fika efter lunch, jättetrevlig att prata bort några timmar :)
Det är nog det bästa med att fylla år, att ha en ursäkt till att bjuda hem massvis med folk!
Snällaste mormor har gjort fika medans jag bara har gjort lite negerbollar.. :)

Ikväll kommer ett till gäng och jag läääängtar! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0