Tisdag utan skola.

Nu har vi bara skola på torsdagar, gud så skönt! Vaknade just efter 6 imorse men somnade om och vaknade 9 igen. Såklart var jag piggare imorse men nån jävla måtta får det väl vara med att gå upp tidigt en ledig dag :p Har min första mens på 6 år och det känns som jag förblöder aaah! Men jävligt skönt att veta att min kropp fungerar och så mår jag faktiskt bättre utan p-piller.. Nu ska jag vara utan det tills jag skaffar nå stadigt.. Tror några kilon kommer rinna av nu också, för ärligt talat tror jag inte p-piller är bra för kroppen..

Nu ska jag käka lite frukost innan jag åker till chefen och hämtar påskägget. Sen ska jag vidare till Medlefors för att lämna packningen till fjällen och ta ut lillvovven på långprommis i det underbara vädret :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0