Absolufuckingtely!

Så jävla mysig eftermiddag! Och då man gett honom en kram och han håller kvar handen på axeln och tittar en rakt in i ögonen.. Bara väntar på vem som ska ta steget.. De sekunderna känns som en evighet och när man lutar sig framåt för att ta steget så ser man lyckan i hans ögon. "Tack så hemskt mycket för middagen och en trevlig kväll. Det här gör vi om snart va?". Yes baby, absolufuckingtely! Kyss och godnatt.

Det känns lite som en dröm det här. Jag vågar inte hoppas ett jäkla dugg. Jag blir förvånad varje gång vi kysser varandra hejdå. Jag blir förvånad varje gång han vill träffas. Jag antar att det blir såhär då man har känt varandra så länge och aldrig tidigare kysst varandra hejdå. Det är ett stort steg bara det. Att få kyssa honom? Ja tack gärna, men nångång måste jag ju förstå att han faktiskt vill kyssa mig tillbaka. Efter ikväll så är jag ju en dåre om jag inte tror det, eller till och med vet det. Så skärpning flicka lilla och kyss honom hur mycket du vill!
 
16 år och rädd. All over again.

Men nog fan är jag Oh så lyckligare nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0