Bästbästbäst.

Helgen alltså. Åh. I fredags blev det lite spontanfest hos min morbror och sen lekte jag vuxen och gick hem i rätt tid :) Sov 10 timmar och sen spenderade jag en lång stund på lördagen åt makeup och hår. Fixade världens pangfrisyr som jag absolut kommer återkomma till senare.. Sen blev det party och åka i ungdomskärlekens bil :) Var så lycklig att jag nästan sprängdes efter det trevliga sällskapet :D Och i söndags mådde jag hur fint som helst och hade en jättetrevlig kväll hos Ida och Fredrik. Nä fybubblan. Bästa helgen!!

Idag har jag varit på praktiken 14-21 och imorgon blir det 7.30-16. Efter det ska jag åka med blommor till min älskade mormor som fyllde 72år idag. Vi ska äta middag och bara mysa! :)

Livet är oförskämt bra just nu! :) Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0