Happy!

Solen skiner, hjärtat äro glatt, sista lektionen avklarad och musiken strömmar ur min nya blåtandshögtalare :D Storebrorsan köpte en likadan för några veckor sedan och jag blev pepp på en egen efter att ha testat hans. När han ringde idag och berättade att den var på extrapris och att det bara fanns kvar 8 ex så skyndade jag mig dit efter skolan. Nu har jag testat spela alla mina älsklingslåtar och kommit fram till att detta var nog årets fynd för 1999kr :-D Aldrig mer dålig stämning på strandpartyn eller grillfester. Jag kan bannemig spela musik så det hörs till stan nu ;) Den har redan säkrad plats i bilen till Rättvik.. Wiiiihooo!!



Nu ska jag peppa mig vidare till jobbet. Endast ikväll och imorgondag sen tjänstledigt och praktik i fyra veckor.. Life is pretty damn good nuuuu! pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0