He's just not that into you.

Sett film, rubriken, och funderat över livet. Gud så mysigt det hade varit att sova med någon inatt! Bara höra personen bredvid andas. Jag har sovit dåligt hela veckan och försöker pröva alla alternativ för att sova bättre. Detta är nog det jag behöver. Måste skaffa mer sov-vänner! Synd de flesta vill mer än att sova och då försvinner ju hela syftet haha.
 
Jaja jag sov då två timmar i soffan efter jag kom hem från praktiken. Sov bort halva tvättiden så då finns det en ursäkt att åka till Medlefors och tvätta.. Att få hänga tvätten på tork utomhus sommartid är det bästa! 
 
Nä fy så tråkigt mitt liv känns idag! Men imorgon är en annan dag och sen vipps blev det Fredag med stort F.
 
BAAJS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0