Jag styr!

Det är bara att inse att om den här båten ska in till land så måste jag ro själv! Visst är vattnet strömt och armarna trötta men när båten är fastsurrad i ett träd vid vattnet har jag vunnit.

Fyra pass kvar på praktiken och det är med lite blandade känslor jag peppar för dom. Kommer sakna en del människor, andra inte. Så även då det gäller själva arbetssättet. Men åh så jag längtar efter den trygga hamn jag hittat på mitt ordinarie arbete.

En jäkla massa sjösnack i detta inlägg men två helt olika saker handlar självklart styckena om.

Bajjbajj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0