Rosé och ölkorv.

Jag fattar nada! Jag är inte ett dugg hungrig och jag åt lunch för 7 timmar sen?! Visst har jag druckit kaffe/vatten + en liten kaka efter det men vafan? Jag är en dåre som aldrig köpt hem fullkornspasta förut, det är ju rena rama magin!! (Sallad med fullkornspasta till lunch). Ja man ska ju inte äta om man inte är hungrig säger dom ju, men en ölkorv och lite vattenmelon i magen kan ju inte skada! Sen har jag köpt rosévin som tydligen är dunderjävlagott och det tror jag, eftersom jag tog den sista boxen på bolaget idag ;)
 
Imorgon blir det volleyboll och en massa chill i gummark! Blir nog trevligt värre :) Men nu fredagsmys i min ensamhet innan jag somnar i soffan av matbrist, eller av rosévinet för den delen ;) Trevlig helg på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0