Superkrafter.

Sov drygt 5 timmar natten till idag sen praktik 7.30-16 och ändå är jag vaken nu!! Känns som jag har superkrafter indeed. Men en sak är då säker - FAN SÅ SKÖNT ATT VARA LEDIG IMORGON! Jag hoppas vädret är på min sida för då ska jag ta Elsa (min fina cykel) ut på en långsväng. Packa matsäck och hela köret. Syftet med cykelturen förutom motionen och att det är mys, är att ta reda på hur lång tid det tar att cykla till praktiken. Så jag hoppas vädergudarna är med mig så jag får röra på fläsket :)

Har tusen saker jag skulle vilja göra imorgon nu när man äntligen har ledigt en hel dag igen men jag måste bromsa mig själv. Trist men så är det, särskilt då man hade bara trevliga tankar i rörelse..

Men sova ska jag iaf göra nu för jag har inte tänkt sova bort dagen imorgon :) Uppstigning 9.00 så jag hinner ju ta igen lite sömn! pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0